Vrátenie tovaru do 14 dní
Tovar je v poriadku, ale nevyhovuje Vám? Nevadí. Vyplňte formulár a následne Vás budeme kontaktovať. Tovar je potrebné zaslať na adresu: Heďbeneète 450, Kútniky 929 01, na meno Kovács Bíró Éva a uviesť náš telefónny kontakt +421 911 534 466, poprípade e-mailovú adresu info@kobibo.sk.
Došel Vám poškodený tovar?
V prípade, že krabica javí poškodenie, popr. je polepená páskou prepravnej spoločnosti, vyžiadajte si u vodiča zápisnicu, kde sa poznačia, že ste prevzali zásielku zo známkou poškodenia. K uznaniu reklamácie je potrebné reklamáciu nahlásiť najneskôr do 24h od prevzatia, pri zistení vád spôsobené prepravou – nemožno túto reklamáciu uznať!
Reklamácia tovaru
Ak Vám u nás zakúpený tovar príde poškodený, je ho možné reklamovať jednoduchým vyplnením formuláru nižšie. Poštovné na opätovné zaslanie reklamovaného tovaru platíme my.